Κάθετος μοχλός πέδησης LF901

226,00€

Ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου και τον τύπο της διασκευής η τιμή μπορεί να διαφοροποιηθεί. Επικοινωνήστε μαζί μας, στείλτε την άδεια κυκλοφορίας για ολοκληρωμένη ενημέρωση. Η μελέτη για το είδος της διασκευής και την κοστολόγηση αγοράς, τοποθέτησης και επιθεώρησης από το ΚΤΕΟ είναι δωρεάν.

Ο μοχλός πέδησης ‘LF901″ κάνει τον έλεγχο της πέδησης χειροκίνητο, με τη μεταφορά του από το πεντάλ στο τιμόνι. Μπορεί να εγκατασταθεί σε αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, σειριακό κιβώτιο ή αυτόματο συμπλέκτη. Αντιπροσωπεύει μια ιδανική λύση οδήγησης για τους οδηγούς με μερική ή πλήρη έλλειψη λειτουργικότητας των κάτω άκρων.

Πριν από την αγορά του, το μοντέλο ‘LF901’ θα μελετηθεί και θα σχεδιαστεί άμεσα για το αυτοκίνητο, στο οποίο θα εγκατασταθεί. Αυτή η μέθοδος κατασκευής εξασφαλίζει μια μεγάλη ποικιλία από ειδικές προσαρμογές σε αυτοκίνητα, η οποία διατηρεί την εσωτερική διακόσμηση αμετάβλητη και παρέχει ένα εντυπωσιακό οπτικό αντίκτυπο, καθώς και μια αξιοσημείωτη ευχρηστία όσον αφορά τη χρήση. Η κάθετη πίεσή του και η μοντέρνα του εμφάνιση δημιουργούν μία πρωτότυπη προσαρμογή η οποία συμπληρώνει τέλεια το ταμπλό του αυτοκινήτου.

Η κατακόρυφη κίνηση έχει τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:

– Η πίεση στον μοχλό μεταδίδεται στο πεντάλ του φρένου, μέσω ενός συστήματος μόχλευσης ευθυγραμ-μισμένο με το πεντάλ. Η απαιτούμενη δύναμη για την πέδηση είναι πραγματικά ελάχιστη.

– Μια πολύ μικρή κίνηση είναι αρκετή για να φρενάρει: για να ενεργοποιήσετε το μοχλό απλά πρέπει να τον πιέσετε ελαφρώς προς τα κάτω, χωρίς να κινείτε το χέρι σας εντελώς μακριά από το τιμόνι. Αυτή η κίνηση είναι άμεση, φυσική και πολύ γρήγορη.

– Η καλή επίδοσή του δεν παρεμποδίζεται από το τμήμα που προεξέχει από την κεντρική κονσόλα και ο μοχλός δεν θα χτυπήσει σε αυτήν κατά την πέδηση.

– Το σύστημα μετάδοσης κρύβεται πίσω από το ταμπλό και όχι κάτω από το τιμόνι, προκειμένου να διευκολυνθεί η διαδικασία της εισόδου και της εξόδου από το όχημα και να κρατήσει το σχεδιασμό του αυτοκινήτου αμετάβλητο.

– Σε μια βίαιη σύγκρουση ο μοχλός περιστρέφεται προς τα πάνω και όχι προς τον οδηγό.

Η λαβή μοχλού αποτελείται από ένα διακόπτη κατασκευασμένο από υλικό το οποίο δεν μεταδίδει τη θερμότητα ή το κρύο στο χέρι. Μπορεί να είναι εξοπλισμένο με τρία κουμπιά: κόρνα, σύστημα hill holder και διάταξη εξοικονόμησης ενέργειας.

Η διάταξη εξοικονόμησης ενέργειας (σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρονικό επιταχυντή) μειώνει την ισχύ του οχήματος: όταν η συσκευή είναι ενεργοποιημένη, η ισχύς του αυτοκινήτου μειώνεται έτσι ώστε να είναι έτοιμη για εκείνες τις καταστάσεις που απαιτούν ιδιαίτερα ομαλή οδήγηση (π.χ. νέοι οδηγοί, ελιγμοί στάθμευσης ή απλώς κίνηση στην πόλη, προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου).

Για την εμπλοκή του συστήματος hill holder, απλά ασκήστε πίεση στο μοχλό και πατήστε το αντίστοιχο κουμπί. Για να απεμπλακεί, απλά πατήστε το μοχλό προς τα κάτω και αφήστε τον.

Η τοποθέτηση της διασκευής εξαρτάται από τον τύπο του οχήματος και οι ώρες τοποθέτησης είναι από 4 έως 8 ώρες με κόστος 30 € ανά ώρα.

Πιστοποίηση CE – Εγγύηση 5 ετών